Hylabs ו- Seegene מקימות חברת פיתוח משותפת

hylabs נבחרה על ידי Seegene כשותפה הראשונה להגשמת החזון של ד"ר צ'אן מייסד Seegene: "עולם ללא מחלות וללא פנדמיות" ותפתח בדיקות PCR במגוון תחומי פעילות: דיאגנוסטיקה קלינית, וטרינריה מזון ועוד.

חברת Seegene היא מובילה עולמית בדיאגנוסטיקה מולקולרית בתחום המחלות הזיהומיות. מוצרי החברה מבוססים על אוסף פטנטים וטכנולוגיה ייחודית של Multiplex Real-time PCR אשר מאפשרת זיהוי רגיש ואמין של עד 15 מטרות במבחנה אחת. השילוב עם אוטומציה מלאה, תוכנת אנליזה אמינה ומגוון עשיר של ערכות בדיקה מהווים ייתרון תחרותי משמעותי בשוק הדיאגנוסטיקה הקלינית.

מעבדות חי צועדת עם Seegene  כבר 'חי' (18) שנים. במהלך התקופה התפתחו החברות זו לצד זו ונוצרה שותפות עמוקה בהובלת המהפך המולקולרי בתחומי המיקרוביולוגיה הקלינית בארץ וגם בעולם. הקשר המיוחד עם Seegene מחד, ושיתוף הפעולה ההדוק ורב השנים עם הלקוחות בישראל מאידך, מונפו ביתר שאת בתקופת הקורונה והביאו לקדמת הבמה את הערך המוסף הייחודי של מעבדות חי: חברה חזקה שמסוגלת לנהל שרשראות אספקה מורכבות בתקופה משברית, צוות מחוייב ומקצועי שמאפשר עבודה סביב השעון, חשיבה יצירתית לפתרון בעיות, יכולות פיתוח מוכחות בעולמות מצעי המזון והמיקרוביולוגיה ושותפות עמוקה עם לקוחותינו. הפיתוח האחרון – ערכת הפקה לקורונה –  זכתה במכרז משרד הבריאות והוטמעה בהצלחה בעשרות מערכות ומשמשת עד היום לבדיקות רוטינה. צוות הפיתוח הובל על ידי דר' מיה גושן. 

מאחר ומעבדות חי התגלתה לא רק כמפיץ, אלא כחברה מובילה ברמה בינ"ל אין זה פלא שלאור ההצלחה הגדולה של Seegene בתקופת הקורונה בשלה העת להוציא לפועל את חזונו השאפתני של דר צ'אן: "עולם ללא מחלות וללא פנדמיות", ולבחור במעבדות חי כשותף הטבעי הראשון להגשמת החזון ביחד.

מימין לשמאל: דותן בוכסווילר, מנכ"ל מעבדות חי; דר' מיה גושן סמנכ"לית טכנולוגיה; דנה רונקין מנהלת פרוייקטים וחווית לקוח; צפנת כהן סמנכ"לית מכירות ופיתוח עסקי; דר' ג'ונג יאנג צ'אן, מייסד סיג'ן

על פי חזון זה Seegene תפעל לשיתוף הידע והטכנולוגיה הייחודית שלה עם רשת של שותפות בעולם אשר יפתחו בדיקות PCR לשוק המקומי. בדרך זו תשתפר הנגישות לבדיקות PCR, הן יהפכו ליעילות וכלכליות יותר ובכך יתרחב השימוש בהן גם לתחומים שאינם קליניים כגון: וטרינריה, מזון, סביבה וכיו"ב.

לאחרונה חתמה Seegene על הסכמים אסטרטגיים עם חברת Microsoft וכתב העת Springer Nature אשר יתמכו בהגשמת החזון, ינגישו את הפלטפורמה של Seegene לתהליך פיתוח אוטומטי משולב AI , יגדילו את החשיפה למומחים וחוקרים מכל העולם ובכך יסייעו בהתרחבות לתחומי ההתמחות נוספים.

מעבדות חי היא השותפה העולמית הראשונה במיזם ואנו שוקדים בימים אלה על הקמת התשתית לחברה החדשה. החברה שתקום תהייה בבעלות משותפת למעבדות חי ול Seegene והיא תתמקד בפיתוח ערכות בדיקה הן לשוק המקומי והן לשוק הגלובלי. הבדיקות שיפותחו יהיו מבוססות על הטכנולוגיה הייחודית של Seegene ויפנו למגוון תחומי פעילות: דיאגנוסטיקה קלינית, וטרינריה מזון ועוד.

דר' מיה גושן היא העובדת הראשונה בחברה החדשה. בתפקידה כ CTO מיה מובילה את תהליך הפיתוח והעברת הידע והטכנולוגיה מ Seegene אל החברה החדשה, אחראית על בניית התוכנית העסקית וקידומה לכדי מציאות. המשימות רבות ומאתגרות ואנו מתרגשים מאוד לקראת הפעילות החדשה!

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו עם רעיונות או בקשות לפיתוח ונשמח לשתף פעולה.

ניתן לפנות במייל: maya@hylabs-seegene.com

סגור לתגובות.