ערב ראש השנה: התחנות המשמעותיות שעברנו השנה

מנכ"ל hylabs, דותן בוכסווילר, מסכם שנה של הישגים משמעותיים בייצור כחול-לבן ושיתופי פעולה בינלאומיים, תוך התמודדות עם מציאות מורכבת.

שלום לכולם,

ראש השנה בפתח, אולם בניגוד לשנים קודמות קשה לחוש חגיגיות באוויר. אירועי השנה החולפת, ומצב המלחמה הנמשך בו שרויה המדינה, מעיבים על הימים הללו שנחשבים בעיני ליפים ולמיוחדים בשנה. כולי תקווה לימים טובים יותר.

דותן בוכסווילר, מנכ"ל hylabs

ברשותכם אשתף בצד העסקי ובתחנות המשמעותיות שעברנו בחברת hylabs השנה.

השנה ביצענו קפיצת מדרגה בתחום הקרוב לליבי במיוחד –  ייצור ישראלי כחול לבן של מוצרי מיקרוביולוגיה:  צלחות אגר, בקבוקים ומבחנות. היקפי הייצור גדלו ואנו משקיעים בתשתית המפעל כחלק מהחתירה שלנו למצוינות הן באיכות והן בשירות. אני מאמין כי שירות מעולה הוא קודם כל ייצור מוצרים איכותיים, ושנית – אספקתם בזמן ובהתאם לצרכי הלקוח.  

לאחר שנותרנו היצרן המקומי היחיד,  אנו מרגישים אחריות  רבה אף יותר לספק מוצרים למערכת הבריאות בדגש על קופות החולים, בתי החולים, לאקדמיה ולתעשייה. היותנו יצרן מקומי הנמצא קרוב ללקוחותיו, מבין את צרכיהם ומסוגל לייצר בזמן קצר הוא מכפיל כוח. ברור גם כי לא היינו יכולים לעשות זאת ללא עובדי הייצור המסורים והמקצועיים שלנו, וזה המקום להביע את הערכתי העמוקה כלפיהם.

תחום נוסף בו חלה התקדמות מרשימה הנו שיתוף הפעולה עם חברת Seegene הדרום קוריאנית אשר במסגרתו הוקמה חברה משותפת. דר' מיה גושן מ hylabs תשמש כסמנכ"לית טכנולוגיות. החברה מגייסת עובדים והחלה בתהליכי ולידציה במטרה להתמקד בפיתוח ערכות בדיקה הן לשוק המקומי והן לשוק הגלובלי. הערכות שיפותחו יהיו מבוססות על הטכנולוגיה הייחודית של Seegene ויפנו למגוון תחומי פעילות: דיאגנוסטיקה קלינית, וטרינריה מזון, חקלאות, סביבה ועוד.

השנה אנו מציינים 50 שנים להקמת hylabs שממוקדת מאז הקמתה בתרומה לקידום הבריאות בישראל. את האירוע המכובד אנו מציינים באמצעות מגוון פעילויות, חידונים והגרלות אשר בחלקם בוודאי כבר נתקלתם, כמו למשל לוח השנה שעוצב באמצעות בינה מלאכותית וכולל בתוכו חידון מסקרן. פרטים נוספים ניתן למצוא בעמודי hylabs ברשתות החברתיות.

 אני רוצה להודות לעובדי hylabs כולם, שלמרות הקשיים, חוסר הוודאות ומורכבות התקופה שומרים על אופטימיות וקור רוח, ומאפשרים פעילות תקינה הן שלנו כחברה וכפועל יוצא מכך של כלל התעשייה ושירותי הרפואה. תודה מיוחדת לעובדים ולעובדות שלנו שמשרתים במילואים, חלקם יותר מפעם אחת ולתקופות ממושכות, ולא פחות חשוב – גם למי שמגבה אותם בעבודה ובבית. אנחנו ב hylabs נמשיך לתמוך בכם.

ללקוחותינו ושותפינו ברצוני למסור תודה מעומק הלב על האמון שאתם רוחשים לנו גם בתקופות לא פשוטות. אנו מתחייבים להמשיך במאמצינו לספק לכם את השירות והמוצרים הטובים ביותר ולא פחות חשוב: אוזן קשבת לצרכים שלכם. אני רוצה לאחל לכם ולבני ביתכם שהשנה הבאה עלינו לטובה אכן תהיה הרבה יותר טובה מקודמתה. שתהא זו שנה של בריאות, שנה של שלום, שנה בה כל החטופים יחזרו הביתה במהרה, שנה של החלמה מלאה לפצועים ושנה שבמהלכה המדינה תתגבר ותצא מחוזקת מהתקופה הקשה.

שנה טובה לכולם,

דותן בוכסווילר מנכ"ל hylabs

סגור לתגובות.