דר' עודד אדלהייט מצטרף למעבדות השירות: חיזוק משמעותי לחדשנות וטכנולוגיה

דר' עודד אדלהייט, בעל ניסיון עשיר בביולוגיה מולקולרית וביוטכנולוגיה מונה לתפקיד סמנכ"ל  טכנולוגיות ופיתוח עסקי במעבדות השירות ב hylabs ומביא עמו מומחיות וחזון לקידום הפרויקטים שלכם

אנחנו מברכים על הצטרפותו של דר' עודד אדלהייט לצוות החברה, לאחר שמונה לתפקיד סמנכ"ל טכנולוגיות ופיתוח עסקי של מעבדות השירות בחברת hylabs.  דר' אדלהייט הוא מדען וטכנולוג בעל רקע עשיר בביולוגיה מולקולרית וביוטכנולוגיה וקריירה אקדמית מרשימה.   הוא השלים את לימודי התואר השני שלו באוניברסיטת תל אביב  כשהוא מתמחה בגנטיקה מולקולרית של האדם ולאחר מכן המשיך ללימודי הדוקטורט שם קיבל תואר Ph.D במדעי הרפואה.

ד"ר עודד אדלהייט, סמנכ"ל טכנולוגיות ופיתוח עסקי במעבדות השירות

 הוא מייסד והמנהל הטכנולוגי (CTO) של חברת SmartBubble שפיתחה פטנט לגלולת ג'ל חסרת טעם וריח המגדילה את תחושת השובע ומסייעת לירידה במשקל, מכילה רכיבי 'מזון על' וניתן לשלב אותה בתהליכי ייצור של מגוון מוצרי מזון. לפני כן עודד עמד  בראש המחקר והמעבדה הקלינית של חברת NuvellusDx, ובעבר היותר רחוק ייסד את חברת ProGen.

תפקידו ב hylabs מאפשר לו להתמקד בעבודה עם לקוחותינו כבר בשלבי התכנון של הפרויקט: "חטיבת המעבדות של hylabs מציעה סל עשיר של שירותים, החל מבדיקות מיקרוביאליות קלאסיות ועד לפרויקטים מורכבים בביולוגיה מולקולרית ובמיקרוביולוגיה . בנוסף, hylabs מתמחה בביצוע פרויקטים מותאמי לקוח ואנו מלווים פרויקטים משלב התכנון, ולידציה, כתיבת פרוטוקולים לעבודה, וביצוע הבדיקות עצמן,  בהתאם לצרכי הלקוח. המעבדות שלנו עומדות  בדרישות משרד הבריאות ISO17025:2017, FDA ,GMP, ISO13485:2016, ISO9001:2015. אנחנו עומדים לרשות לקוחותינו החל משלב תכנון הפריימרים ועד יצירת המוצר הסופי, ומציעים מעטפת הכוללת מענה מלא של ליווי מחקרי ולוגיסטי" הוא מסביר.

hylabs מציינת השנה חמישים שנות קידום המחקר והבריאות בישראל, ואדלהייט משתף כי הוא תורם לבריאות הציבור בדרך נוספת – כנהג אמבולנס במד"א: "הכל התחיל לפני מספר שנים כאשר בני עידו החל מתנדב במד"א באופן קבוע. הוא משך אותי אחריו ובתום קורס ארוך הוסמכתי כחובש ונהג אמבולנס. בעקבותינו הלכו גם בני הבכור דן ואשתי. כיום אנחנו מתנדבים יחד מדי שבוע ומאיישים אמבולנס קהילתי החונה מתחת לביתנו למענה מהיר בקהילה. בני עידו אף זכה להוקרה כאשר במסגרת משמרת שגרתית הבחין בנהג אוטובוס הנמצא במצוקה, ביצע בו פעולות החייאה – והציל את חייו".

עודד יישמח להיפגש, להציג את היכולות של hylabs ולהתאים עבורכם בדיוק את החליפה המתאימה, לאור ניסיונו העשיר בהובלת פרויקטים מגוונים בביוטק, והניסיון שהצטבר במעבדות השירות של  hylabs במשך שנים.


ליצירת קשר: אימייל: odede@hylabs.co.il | טל' 050-599-7710

סגור לתגובות.